Go Mobile, Go!

אנחנו מתרגשים, ואתם?

בעוד כשבוע (ב-25.1.17 ליתר דיוק) ייערך כנס גו מובייל החמישי במספר, ואחרי שהיינו בכנס של שנה שעברה, אנחנו בהחלט יודעים שיש למה לצפות!

בהמשך נביא כמובן פוסט סיקור נרחב של הכנס, ובינתיים,

קצת על ועידת המובייל החמישית:

למי שלא מכיר (מי אתם?!), מדובר בוועידת המובייל הגדולה בישראל, שתארח השנה מעל ל-1,000 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות שבהחלט שווה לשמוע מה יש להם לומר. מטרת הכנס – לשפוך אור על החידושים, הטרנדים, ובעצם על כל מה שמעניין בעולם המובייל. רוצים לדעת לאן העולם הזה הולך? אז ממש כדאי לכם להיות שם, והיי, גם אנחנו שם, אז זה בכלל נחמד!

הכנס מורכב מכמה חלקים. המליאה הראשית כוללת התייחסות למגמות ותחזיות לעשור הקרוב, השינויים והתמורות בעולם הדיגיטל, עתידם של הבוטים, אתגרים ופתרונות ל"שיבושים" הנגרמים לעולם כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית, אבטחת מידע מנקודת מבט עתידנית, פאנל מומחים ועוד.

כנס גו מובייל #5

לאחר מכן מתפצל הכנס לכמה מסלולים –

  • Marketing transformation – ההרצאות ידונו באתגרי השיווק במובייל, User generation content, דור הסנאפצ'ט, מדידה במובייל ועוד.
  • Connected World – בין ההרצאות נמצא נושאים כמו IOT (זוכרים, מהכנס של שנה שעברה?) שהוא כאן, ולא הולך לשום מקום, פרטיות, סייבר ואבטחת מידע בעולם המחובר, רחפנים – לאן?, אוטומציה ושלל נושאים מרתקים אחרים.
  • Technologies – הרצאות רבות ומרתקות מחכות לכם גם כאן, ביניהן הרצאה על טכנולוגיה חדשנית, האבולוציה של האפליקציות, קידום ואופטימיזציה של אפליקציות, פלטפורמות לפיתוח אפליקציות, פלטפורמות ענן ועוד.

כל הרצאה בכל אחד מהמסלולים תימשך כרבע שעה, כשההרצאות יתנהלו בפורמט של קייס סטאדיז. מידע נוסף לגבי מסלולי התכנים הספציפיים, ניתן למצוא כאן, באתר הוועידה.

 

ומה עם קצת מינגלינג?

כמובן, זהו חלק בלתי נפרד מהוועידה, שמספקת הזדמנות מצוינת לכל המי והמי בעולם הדיגיטל לקיים נטוורקינג, להיחשף לשיתופי פעולה פוטנציאליים, לחלוק ידע ולהכיר אסטרטגיות חדשות בעולם המובייל והדיגיטל.

המסע של המשתמש הוא המירוץ שלנו

כנס גו מובייל יתקיים השנה בסימן The User's Joutney Is Our Race – כולנו יוזרים (משתמשים) בעולם המובייל, ושגרת חיינו מנוהלת דרכו – זהו המסע שלנו. היום, כשכבר מובן שמובייל הוא לא טרנד חולף, והעולם הזה כאן כדי להישאר, תעשיות וארגונים רבים מוצאים את עצמם תחת הכורח לבצע שינויים והתאמות בליבת העסק בכדי להתאים את עצמם לעולם החדש המופלא הזה.

הכנס השנה ייבחן, אם כן, אסטרטגיות התמודדות שונות עם כללי המשחק החדשים, תוך התייחסות לרמת המשתמש בחזית הטכנולוגית ובחזית השיווק.

המרצים בכנס

כמו בכל שנה, ייתארחו בכנס אנשי מפתח בתעשיית הדיגיטל. בין המרצים השנה נוכל למצוא את יוסי פליישמן, מנהל B2B בסמסונג; אורי אלון, מנכ"ל קבוצת גוליבר; ענת נתיב, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה ב-CAL; אורן שץ, מייסד ומנכל Seo Israel ועוד.

רוצים הטבה מטורפת?

יאללה, קבלו, רק בגלל שאתם חברים שלנו! הזינו בעת ההרשמה את קוד הקופון Uplead – ותקבלו 200 ₪ הנחה ברכישת כרטיס (150 ₪ במקום 350 ₪, כולל ארוחת צהריים)! מה, לא תיקחו?!

ניפגש שם!

AVENUE Convention Center & Events

Hasharon 1 st, Airport City

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »