פרסום ויזואלי באינטרנט

הכלים היעילים ביותר לפרסום ויזואלי באינטרנט

אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר להגדיל את קהל הלקוחות שלנו הוא באמצעות פרסום. בתי עסק רבים בוחרים באפשרות הפרסום מאחר ואפשרות זו פותחת בפנינו ערוץ נוסף להפיץ את בשורת השירות או המוצר שלנו. בשנים האחרונות השתנתה התפיסה אודות שיטת הפרסום הטובה ביותר והדרך היעילה לנהל את מסע הפרסום כיום היא באמצעות האינטרנט.

אם פעם היינו מסתפקים בפליירים, מודעות בעיתון או מגנטים בתיבות הדואר, נדמה כי היום פרסום בשיטה זו אינו מספיק, ועל מנת להגיע לתפוצה רחבה יותר עלינו להשתמש בכלים שונים, כשהעיקרי שבהם הוא פרסום באינטרנט. כיום מרבית האנשים גולשים באינטרנט שעות רבות ביום, כך שפרסום באמצעות פלטפורמה זו יכול להביא לנו אחוז חשיפה גבוה יותר למידע שאנו רוצים לפרסם.

פרסום באינטרנט

 

מעלים תמונה באינסטגרם

עבור מרבית המשתמשים באינסטגרם מדובר על רשת חברתית לכל דבר שמתקשרים בה דרך תמונות, אך עבור לא מעטים מדובר על פלטפורמה פרסומית אשר מניבה תוצאות רבות. באינסטגרם מתקשרים המשתשמים באמצעות מימד ויזואלי ואם היינו בטוחים כי תמונה שווה אלף מילים, הרי שבאינסטגרם היא שווה אפילו יותר.

חברות רבות משתמשות בשירותיו של האינסטגרם על מנת לקדם מוצר או שירות מסוימים ומאחר והמימד הויזואלי מדבר אלינו יותר מפרסום המסתמך על מלל, העין שלנו קולטת ונמשכת יותר וכך אפקטיביות הפרסום עולה. תכנים רבים באינסטגרם הינם תכנים שיווקיים והיעילות הרבה שבפלטפורמה הביאה לכך שהפרסום בפלטפורמה זו נמצא בנסיקה ויותר ויותר עסקים בוחרים להשתמש בו

 

מודעות וידאו בפייסבוק

לצד הפרופילים הפרטיים ברשת החברתית ישנם גם פרופילים עסקיים שמטרתם לקדם את העסק ולהביא אותו לתודעתם של יותר ויותר אנשים. לצד הסטטוסים הנחמדים שאיתם מתחזקים את דף הפייסבוק, עסקים רבים גילו כי החשיפה המשמעותית באמת מגיעה דרך סרטוני וידאו.

באינטרנט, בו הכל קורה מהר, אנשים צמאים למידע כמה שיותר מהר ועל כן מעדיפים לצפות בסרטון מתומצת שמתבסס על החוויה הויזואלית על פני קריאה של סטטוס או מבצע פרסומי. פרסום באינטרנט כיום הינו היעיל ביותר הודות לחשיפה הרבה שפרסומות מסוג זה מקבלות.

מתאימים עצמנו לקהל

המטרה שלנו בפרסום היא לצאת נשכרים ועל מנת שאכן נצא נשכרים עלינו להתאים את עצמנו לחוקי המשחק. פרסום טוב הוא פרסום אשר מניב תוצאות ועל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר עלינו להצמד לפרסום ויזואלי אשר מתבסס ברובו ברחבי האינטרנט. באמצעות פרסום באינטרנט נוכל להגיע לכמה שיותר אנשים ולהרחיב את מנעד הלקוחות שלנו.

פרסום ויזואלי באינטרנט

אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר להגדיל את קהל הלקוחות שלנו הוא באמצעות פרסום. בתי עסק רבים בוחרים באפשרות הפרסום מאחר ואפשרות זו פותחת בפנינו ערוץ נוסף להפיץ את בשורת השירות או המוצר שלנו. בשנים האחרונות השתנתה התפיסה אודות שיטת הפרסום הטובה ביותר והדרך היעילה לנהל את מסע הפרסום כיום היא באמצעות האינטרנט.

אם פעם היינו מסתפקים בפליירים, מודעות בעיתון או מגנטים בתיבות הדואר, נדמה כי היום פרסום בשיטה זו אינו מספיק, ועל מנת להגיע לתפוצה רחבה יותר עלינו להשתמש בכלים שונים, כשהעיקרי שבהם הוא פרסום באינטרנט. כיום מרבית האנשים גולשים באינטרנט שעות רבות ביום, כך שפרסום באמצעות פלטפורמה זו יכול להביא לנו אחוז חשיפה גבוה יותר למידע שאנו רוצים לפרסם.

 

מעלים תמונה באינסטגרם

עבור מרבית המשתמשים באינסטגרם מדובר על רשת חברתית לכל דבר שמתקשרים בה דרך תמונות, אך עבור לא מעטים מדובר על פלטפורמה פרסומית אשר מניבה תוצאות רבות. באינסטגרם מתקשרים המשתשמים באמצעות מימד ויזואלי ואם היינו בטוחים כי תמונה שווה אלף מילים, הרי שבאינסטגרם היא שווה אפילו יותר.

חברות רבות משתמשות בשירותיו של האינסטגרם על מנת לקדם מוצר או שירות מסוימים ומאחר והמימד הויזואלי מדבר אלינו יותר מפרסום המסתמך על מלל, העין שלנו קולטת ונמשכת יותר וכך אפקטיביות הפרסום עולה. תכנים רבים באינסטגרם הינם תכנים שיווקיים והיעילות הרבה שבפלטפורמה הביאה לכך שהפרסום בפלטפורמה זו נמצא בנסיקה ויותר ויותר עסקים בוחרים להשתמש בו.

פרסום באינטרנט

מודעות וידאו בפייסבוק

לצד הפרופילים הפרטיים ברשת החברתית ישנם גם פרופילים עסקיים שמטרתם לקדם את העסק ולהביא אותו לתודעתם של יותר ויותר אנשים. לצד הסטטוסים הנחמדים שאיתם מתחזקים את דף הפייסבוק, עסקים רבים גילו כי החשיפה המשמעותית באמת מגיעה דרך סרטוני וידאו.

באינטרנט, בו הכל קורה מהר, אנשים צמאים למידע כמה שיותר מהר ועל כן מעדיפים לצפות בסרטון מתומצת שמתבסס על החוויה הויזואלית על פני קריאה של סטטוס או מבצע פרסומי. פרסום באינטרנט כיום הינו היעיל ביותר הודות לחשיפה הרבה שפרסומות מסוג זה מקבלות.

מתאימים עצמנו לקהל

המטרה שלנו בפרסום היא לצאת נשכרים ועל מנת שאכן נצא נשכרים עלינו להתאים את עצמנו לחוקי המשחק. פרסום טוב הוא פרסום אשר מניב תוצאות ועל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר עלינו להצמד לפרסום ויזואלי אשר מתבסס ברובו ברחבי האינטרנט. באמצעות פרסום באינטרנט נוכל להגיע לכמה שיותר אנשים ולהרחיב את מנעד הלקוחות שלנו.

 

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »