פיתוח אפליקציות ואתרי מסחר אלקטרוניים

העידן המודרני אינו מאפשר לבעלי עסקים להישאר מאחור, הוא דורש מהם לרתום את העגלה ולדהור לעבר הטכנולוגיה המתקדמת על ידי פיתוח פלטפורמות המותאמת לעידן החדשני. זה לא סוד שכיום כל חברה המעוניינת לקבל תדמית חיובית ולאפשר ללקוחותיה ועובדיה התנהלות טובה יותר צריכה להשקיע בבניית אתרי מסחר חדשניים, פיתוח ממשקים ייעודיים ואפילו להשקיע בפיתוח אפליקציות על מנת לאפשר ללקוח ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת לצד שימוש יעיל בשירותי/מוצרי החברה.

לצד כל אלה, נראה כי דווקא חברות המשקיעות בפיתוח פלטפורמות שונות זוכות להצלחה רבה מבחינת רווחיות והגדלת לקוחות החברה. את פיתוח התוכנות, הפלטפורמות, אתרי המסחר והאפליקציות, ניתן למצוא אצל חברת תוכנה המתמחה בכל שירותי הפיתוח תחת קורת גג אחת.

כיצד עובד תהליך הפיתוח?

בתחילת התהליך, חברת התוכנה תבחן את סוג הפלטפורמה המתאימה לבית העסק, הרי לכל עסק יש אופי וצרכים משלו שאליהם יש להתאים את סוג הפלטפורמה, אם זה מבחינת סוג המוצר או השירות, קהל היעד, טכנולוגיות קיימות, מצב המתחרים וכו'. בשלב זה חברת התוכנה תבחן אם יש צורך בפיתוח אפליקציה, בניית אתר מסחר וכך הלאה.

שלב האפיון

לאחר התאמת הפלטפורמה לבית העסק, כעת מגיע השלב המאתגר יותר שהוא תכנון האפליקציה או אתר המסחר. בשלב האפיון יורדים ממש לפרטי פרטים ומתכננים כל דף ודף, את כפתורי הרכישה, את הקטגוריות, אפשרויות הבחירה וכו'. את עבודות האפיון ניתן לדמות לעבודתו של אדריכל, טרם הבניית משרטטים את המבנה והחדרים ורק לאחר מכן מתחילים בבניה. כך גם בבניית פלטפורמה מכל סוג.

עיצוב הממשק

השלב הבא לאחר האפיון הוא עיצוב הממשק שבו משלבים צבעים נכונים המתאימים לאופי הממשק ואפוי החברה. את העיצוב מבצע גרפיקאי מומחה בתחום הדיגיטל שיוכל להפוך כל אתר או אפליקציה משמימים לצבעוניים ומעניינים. בשלב זה שמים דגש על עיצוב חווית משתמש, שזהו פרמטר חשוב, הרי במידה והממשק לא יהיה ידידותי למשתמש סביר להניח כי הגולש יעזוב את הממשק ללא שום נקיפות מצפון.

פיתוח הממשק

חברת תוכנה מחזיקה במתכנתים מיומנים לצורך בניי הממשק על פי האפיון שהוגדר מראש. המתכנתים יעבדו על קוד הממשק כדי להפיק ממנו את המרב ובין לבין יבצעו שינויים בהתאם לדרישת הלקוח וסוג האתר על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. כמו כן, באתרי מסחר המתכנתים יטמיעו מערך סליקה מתקדם ומאובטח ועל פי הקודים האתים המחמירים למטרת אבטחת התשלומים.

בדיקות איכות ועליה לאוויר

השלב הקריטי הוא בדיקות איכות של הממשק, יש צורך לבדוק היטב את הממשק מבחינת פעילותו ולבצע רכישות דמה כדי להיות בטוחים כי הממשק עובד בצורה תקינה טרם עלייתו לאוויר. השלב האחרון והמהנה הוא כמובן העלייה את האפליקציה או של האתר לאוויר והתחלת השיווק שלו לקהל היעד.

מעוניינים לשווק את האפליקציה, או את החנות החדשה שלכם? דברו איתנו!

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »