ניקוי תוצאות חיפוש

ניקוי אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של גוגל

שירות ניקוי מוניטין ותוצאות חיפוש ברשת

אזהרה: תקלה אחת בלבד יכולה להוות סיבה מספקת לפגיעה במוניטין שלכם וצניחה בהיקף המכירות. ניקוי תוצאות חיפוש שליליות הוא הדרך הטובה ביותר לשנות את המציאות המקוונת של העסק שלכם.

גם אם יש לכם עסק משגשג, איכותי, אמין ומקצועי ואתם עושים מעל ומעבר על מנת להוציא לקוחות מרוצים, אינכם חסינים מפני השמצות וביקורות שליליות, שכן שיבושים בשירות וחוסר שביעות רצון הינם מנת חלקם של כל בעלי העסקים, ולו המוצלחים ביותר.

כדאי לדעת: לקוח פוטנציאלי ממוצע נוהג לבצע חיפוש אינטרנטי לפני פניה לשירות או רכישת מוצר, כך שהתוצאות העולות בחיפוש תמים בגוגל הן הפנים של העסק. הדבר ברוב המקרים ירתיע את המתעניינים, גם אם אתם הצודקים וגם אם התוכן שקרי.

פעם יכלו ביקורות שליליות להישכח עם הזמן ולהעלם כלעומת שבאו, אך כיום הן זוכות ל"חיי נצח" כשהן שבות ועולות עם כל חיפוש תמים באינטרנט. הזמן שעובר כבר אינו מסייע עוד לנושא זה, והוא מצריך טיפול מקצועי ומיידי.

אנו, באפליד- קידום אתרים ושיווק איטרנטי, יכולים לפתוח עבורכם "דף חלק", ולהסיר את התוצאות השליליות שעלולות לעלות בתוצאות החיפוש.  באמצעות צוות מוכשר ומיומן המתמחה בניהול תדמית באינטרנט, נצליח לשמור על שמכם הטוב ולהגן עליכם מפני כל תקרית אקראית.

כיצד נוכל לעזור לכם?

  • איתור בעלי האתרים המפרסמים ופניה קונקרטית לצורך הורדת התוכן השלילי
  • הגשת בקשות לגוגל וניהול הקשר השוטף
  • קידום תוצאות חיפוש מחמיאות ומפרגנות ודחיקת האיזכורים השליליים
  • עיבוי התוכן הרלבנטי וההישגים העיקריים העומדים לזכות העסק

בכל הקשור למוניטין החברה – כל דקה קובעת

באמצעות ידע נרחב, שיתופי פעולה עם אתרי תוכן דומיננטים והבנה מעמיקה בקריטריונים של גוגל נוכל לטפל בנושא במהירות וביעילות ולוודא כי שמכם הטוב באמת הולך לפניכם.

נשמח לעמוד לשירותכם.

 

צרו קשר והתחילו בקידום עכשיו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה

התקשרו: 03-6121039