הגדלת כמות העוקבים באינסטגרם

ישנם מדדים רבים להצלחה ולפופולאריות של עסק, אך נדמה שהמדד החשוב ביותר כיום הוא מדד ההצלחה, הפופולאריות והנראות של העסק ברשתות החברתיות. כל מי שפעיל ברשתות החברתיות, יודע שאחת הפעולות החשובות היא לבדוק בתדירות גבוהה את רמת הפופולאריות שלו, כמה גולשים עוקבים אחריו, כמה גולשים עושים לו לייק וכמה אנשים משתפים את העמוד שלו או את הפוסט שלו.

לעתים קרובות עסקים מעדיפים כמות על פני איכות, ומי שאינו בקיא ברזי המדיה החברתית עשוי לקבל רושם מוטעה. הרי ראינו כבר מקרים של פוליטיקאים שהיו מאוד פופולאריים ברשת, אך במבחן המציאות התברר כי הפופולאריות שלהם הרבה יותר מצומצמת. מקרים כאלה יכולים לנבוע מסיבות רבות, כשהבולטת ביותר וזו ששווה אזכור היא, שלא פעם גולשים מחליטים לעשות לייק או להיות חברים בעמוד, בגלל שזה קל ולא דורש מהם דבר, אולם עצם פעולת הלייק אינה מעידה על מחויבות כלשהי מצידם. הם בסך הכל רוצים לדעת מה קורה בזירה הפוליטית ומה אותו פוליטיקאי אומר, אך הם לא באמת תומכים בו או מאמינים ב"אני מאמין" שלו.

על מנת ליהנות מטראפיק איכותי, ומקהל אוהדים רלוונטי וממיר, אנחנו צריכים להגדיל את כמות הגולשים אשר נחשפים לעמודים שלנו ברשתות החברתיות. במאמר זה נתייחס לרשת חברתית אחת מיני רבות, אך זוהי רשת כה פופולארית, שלא ניתן להתעלם מחשיבותה. נבחן איך להשיג עוקבים באינסטגרם, אותה רשת חברתית מובילה אשר מתבססת על פרסום תמונות ואמצעים ויזואליים.

הגדלת כמות העוקבים באינסטגרם

איך להשיג עוקבים באינסטגרם – השיטות הפופולאריות

ישנן מספר תשובות לשאלה: איך להשיג עוקבים באינסטגרם. הדרך הפופולארית ביותר היא פרסום ממומן. מדובר על פרסומות בגוגל ופייסבוק, שיפנו גולשים לפתוח את האינסטגרם על מנת לראות את התמונות שאנחנו העלינו לשם. למי שיש חשבון, הרי שהפרסומות מטרתן להציג תמונות שונות מהווי העסק והחברה, תמונות של מוצרים חדשים, טיזרים למוצרים ואירועים ועוד.

ככל שנחשוף את הגולשים לתמונות שלנו, כך יהיה לנו יותר קל לשווק ולמכור את המוצג בהן. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי גולשים נמשכים יותר לתמונות מאשר לטקסטים. בטקסט הם צריכים לדמיין את מה שעומד מאחריו, טקסטים דורשים מהם להשקיע מאמץ בקריאה. באמצעות תמונות הם מקבלים הכל בעיניים, הם לא צריכים לדמיין או לעשות שום פעולה אקטיבית.

מלבד פרסום ושיווק, הרי שאחת הדרכים להשיג עוקבים באינסטגרם היא רשימת גולשים. מדובר על רשימה של גולשים מהארץ או מחו"ל, אותה ניתן להכניס אל תוך המערכת בקלות. זוהי רשימה של גולשים אמיתיים, לא פיקטיביים, אשר מאפשרת לנו גם ליהנות מכמות חשיפה גדולה וגם יוצרת תנועה איכותית, רלוונטית וקונקרטית בעמוד העסק. ככל שגולשים אחרים נחשפים לכך שיש תנועה ופעילות בעמוד שלנו, כך הם ירצו להצטרף אליו.

על מנת ששיטות אלו ואחרות יצליחו, עלינו להקפיד שאנחנו מתפעלים את העמוד בצורה מקצועית, ממוקדת, ומונחית אסטרטגיה פרסומית מותאמת לעסק, ודואגים לחבר אותו לרשתות חברתיות שונות. התשובה לשאלה איך להשיג עוקבים לאינסטגרם היא יחסית פשוטה. מה שקשה יותר זה לשמור עליהם, ולמשוך אותם לבצע פעולות שונות דרך העמוד שלנו.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »