בניית עמודי נחיתה

הדרך המהירה להגיע אל לקוחות פוטנציאליים

לידים רלוונטים

למי שלא מכיר את המונח נספר שדפי הנחיתה (Landing Page) הם דפים בעלי מסר שיווקי ועיצוב מיוחד. תפקידם הוא לתפוס את תשומת ליבו של הגולש תוך שניות, לייצר אצלו תגובה רגשית שתגרום לו לפעול בהתאם לתוכן העמוד (רכישה או מילוי פרטים לדוגמא). עיצוב דף נחיתה יש לבצע בהתאם למספר קריטריונים, אלו יסייעו בשלבי העיצוב ויהוו חלק בלתי נפרד מהמסר. עיצוב דף נחיתה מקצועי כולל בחירה נכונה של צבעים, תמונות, מיקום טופס השארת הפרטים ומסרים של כתיבה משכנעת ובעלת ערך נקודתי לתחום המיקוד של האתר.

עיצוב דף נחיתה יעיל הוא כזה אשר מייצר יחס המרה גבוה. שימוש בקופירייטינג טוב בכותרת, כתיבה קצרה ועניינית, תוכן מקורי ושימוש במסרים גלויים ומסרים סמויים בכל שלב בדרך לעיצוב דף נחיתה איכותי ישפרו את יחס ההמרה בעמוד.

השימושים השונים בעמודי נחיתה:

  1. עמוד נחיתה לאיסוף לידים – כאשר יש שירות ממוקד וברור שרוצים לפרסם – לעיתים טוב יותר להשתמש בעמוד נחיתה ייעודי מאשר באחד מעמודי האתר שכבר קיים אצלך
  2. עמוד נחיתה כתחליף לאתר – אם אתה בעל עסק ואין לך אתר שלם, ומספיק לך עמוד אחד על מנת לספר על השירות שלך על מנת ליצור קשר עם לקוחות.

עקרונות עיצוביים לעמודי נחיתה:

עיצוב עמודי נחיתה נסמך על מספר מאפיינים מאוד מוגדרים, על מנת להעביר את המסר באופן מהיר ומפתה מספיק, כך שגרום לגולש למסור את הפרטים שלו. אלו הם המרכיבים הבסיסיים שתמצאו בכל עמוד נחיתה:

  • כותרת ראשית + כותרת משנית
  • טקסט קצר נוסף שמסביר על השירות – יכול לבוא בצורה של הדגשת יתרונות השירות
  • תמונה או וידאו שייצרו את האוירה הנכונה עבור הגולש
  • הצעה או הבטחה מפתה
  • קריאה לפעולה (אם זה ללחוץ על כפתור או למלא פרטים על מנת שיחזרו אליו עם הצעה הולמת)

סמכו עלינו!

אנחנו בחברת אפליד בעלי ניסיון עשיר בעיצוב והקמה של עמודי נחיתה והשגת לידים.

כאשר תבחרו באפליד לשירות בניית עמודי נחיתה – תהיו בטוחים שתקבלו עבודה מקצועית, מהירה וייעילה, כולל חיוכים ללא חיוב נוסף J

כל גולש באינטרנט מבחינתינו הוא לקוח פוטנציאלי עבור העסק שלכם. כל גולש שעוזב את העמוד ללא השארת פרטים או ביצוע פעולת רכישה משאיר אחריו שובל של הפסד כספי קטן.

הנתון הזה הוא שעומד לנגד עינינו בעבודה על עמודי הנחיתה.

 

שלחו לנו מייל

צרו קשר והתחילו בקידום עכשיו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה

התקשרו: 03-6121039