בחירת חברה לבניית אתרים

היום כל בעל עסק צריך אתר. אם אתה לא שם- אתה לא קיים. אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק. כאשר בעל עסק פונה לבנייה לחברת אתרים, מה עליו לחפש? במאמר הבא נסקור את התפקידים החשובים בתחום בניית אתרים, אשר יתרמו לבניית אתר איכותי וקידומו במנועי החיפוש, ושעליהם אסור לבעל עסק להתפשר:

אפיון אתרים-

חשוב שבכל חברת בניית אתרים, יהיה מאפיין אתרים. מהו מאפיין אתרים? מאפיין אתרים מכין את תכנית האתר, וקובע עם בעל העסק מה האתר צריך, ומה יהיו מרכיבי האתר. את אפיון האתר מכינים כסקיצה שחור לבן של האתר. אפיון אתרים הוא שלב חשוב מאוד בבניית אתרים. אתר מאופיין היטב מושך גולשים, ויבצע את פעולת המכירה בקלות רבה יותר. את מסמך האפיון מעבירים אל המעצב.

מעצב אתרים-

השלב הבא לאחר אפיון אתרים, הוא עיצוב אתרים. חשוב מאוד שהמעצב יעצב את האתר בצורה מעניינת ומושכת, מתאימה לעיצוב העכשווי וכמובן לאופי העסק. אתר מעוצב היטב הוא אתר שימשוך אליו גולשים. המעצב מקבל את מסמך האפיון, ונותן לו את נגיעות הצבע. לרוב, יכין המעצב מסמך PDF עם עיצוב האתר המוצע, לאישור בעל העסק.

מתכנת-

שלב התכנות הוא השלב הקריטי. בלי מתכנת, אין אתר. חשוב מאוד שהמתכנת ישלוט היטב בעבודה, וידע לבנות כל תבנית נדרשת וכל פיצ'ר שלו זקוק האתר. המתכנת מקבל את סקיצת עיצוב האתר, וכעת עליו לבנות את תבנית האתר בצורה שתתאים לעיצוב, ולשבץ באתר כל כלי ופיצ'ר המופיעים בסקיצה.

מקדם אתרים-

קידום אתרים הינו החלק החשוב ביותר בתחום בניית אתרים. אין טעם לבנות אתר שלא יהיה מקודם בגוגל. מקדם האתרים ידאג להביא את האתר אל המיקומים הראשונים בגוגל בביטויים הרלוונטיים, הנקבעים מראש מול הלקוח. חשוב מאוד שמקדם האתרים והמתכנת יעבדו בשיתוף פעולה, ומקדם האתרים ידאג לתת הוראות מתאימות למתכנת. יש תגיות מסוימים שעל המתכנת להזין כדי שהאתר יקודם טוב בגוגל. חלק מעבודת קידום האתרים כוללת הזנת מאמרי תוכן לאתר, הזנת תגיות, וביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט במגוון רחב של מישורים. כמובן שכל הפעולות נעשות על מנת לייעל את קידום האתר ברחבי רשת האינטרנט, וכמובן ברחבי הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות.

 כותבי תוכן-

חברות בניית אתרים טובות, מעסיקות כותבי תוכן שייכתבו מאמרי תוכן לצורכי קידום, ולצורך הזנת תכנים לאתר האינטרנט.

חברת בניית אתרים טובה, תתאפיין בשיתוף פעולה הדדי בין כל אנשי הצוות. חשוב מאוד שחברת בניית האתרים תשתף את הלקוח בכל שלב, ולא תעשה שום צעד ללא הסכמה מפורשת של הלקוח. כל אפיון, עיצוב, או טכניקת קידום, יהיו לאחר הסכמה מפורשת של בעל האתר.

Uplead, מניעים קדימה

צרו עמנו קשר ונשמח להרכיב עבורכם תכנית מותאמת אישית לקידום ומיתוג העסק שלכם באינטרנט.

חייגו עכשיו 03-6121039 או לחצו לטופס צור קשר

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »