תגיות – פעולה בסיסית לקידום האתר בגוגל

בפעם הקודמת הסברנו לכם כיצד למצוא את מילות המפתח האופטימליות עבור קידום האתר שלכם, וכעת נתמקד בשילובן באתר עצמו. תהליך זה הינו חלק עיקרי מאופטימיזצית אתר לקידום במנועי חיפוש.

איך בוחרים תגיות מתאימות לקידום כל דף באתר האינטרנט שלך? ע”י שימוש כלי מילות מפתח של גוגל אנו בוחרים את מילות המפתח אותם אנו מעוניינים שהאתר יופיע בהן בתוצאות החיפוש בגוגל.

כל בעל אתר שרוצה לשנות לטובה את מיקומו בדירוג התוצאות האורגניות במנוע החיפוש גוגל ואחרים, חייב להתייחס לתגיות העמודים המרכיבים את האתר. התגיות השונות מגדירות למעשה את תוכן העמוד עצמו, ולכן חשוב לשים לב כי בתוכן אותו מכיל העמוד תואם את מילות המפתח עצמן.

סוגי תגיות html

קיימים סוגים שונים של תגיות שניתן לעשות בהן שימוש עבור האתר, אך אנחנו נתמקד בשלוש החשובות והמשפיעות ביותר על קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל :

  1. Meta Title– תגית כותרת. תגית זו תופיע בראש הדפדפן, מעל שורת הכתובת. תגית הכותרת הינה החשובה ביותר מבין שלושת התגיות, מאחר והיא הבולטת ביותר בתוצאות החיפוש, והיא בעלת ערך רב לתהליך האופטימיזציה של העמוד.
    כשאנו ניגשים לקבוע תגית כותרת, חשוב לשים לב למקם את מילת המפתח בה אנו מעוניינים להתמקד בתחילת התגית (לדוגמה: עמוד העוסק בקידום אתרים יכיל את תגית הכותרת “קידום אתרים אורגני בגוגל”).
  2. Meta description– תגית התיאור. תגית זו לא תופיע באתר עצמו, ויהיה ניתן לראות אותה רק בתוצאות החיפוש של גוגל. תגית התיאור אמורה להכיל תיאור קצר של העמוד הספציפי. תגית תיאור טובה לתהליך הקידום תכיל את מילת המפתח של העמוד כפעם אחת ויותר- תלוי בהיגיון הפנימי של הטקסט התיאורי.
  3. Meta Keywords– תגית מילות המפתח. כל ממשק ניהול של אתר מאפשר למנהל האתר או לבעל האתר להוסיף את תגית מילות המפתח. אנו יודעים כי גוגל כבר לא עושים שימוש בתגית זו, אך חשוב להתייחס אליה מאחר שמנועי חיפוש אחרים עדיין משתמשים בה לצורך דירוג התוצאות. תגית מילות המפתח כשמה כן היא- תכיל את מילות המפתח העיקריות של העמוד הספציפי.

ומה אם אני לא מצליח לבד? 
במידה ולא הצלחתם לערוך את תגיות העמוד בצורה עצמאית, או שאתם זקוקים למעט עזרה, צוות אפליד ישמח לעמוד כאן בשבילכם בכל שאלה. לפרטים: 03-6121039

סרטון קצר על תגיות “Meta Tags”