שיווק באמצעות תוכן

אסטרטגיה שיווקית שבנויה להצלחה

עולם השיווק הדיגיטלי, ובתוכו התוכן, מציב אתגר אסטרטגי בכל יום מחדש. אנו מחוייבים להיערך עם תוכנית תוכן אסטרטגית ליצירה של תוכן איכותי והפצתו במספר רב ככל הניתן של פלטפורמות.

אסטרטגיית תוכן- לסלול את הדרך להצלחה

אסטרטגיית התוכן היא מה שמבדיל בעצם בין פרסום של התוכן לצורך יצירה, לעומת פרסום של תוכן אשר מטרתו היא להשיג יעדים. על מנת להגיע לתוצאות מצוינות, יש צורך בתוכנית ארוכת טווח, אשר תניע להשגת מטרות מוגדרות לאורך כל פרק הזמן, ואשר מתבססת על מחקר, על ניטור תוצאות ועל היכולת המחייבת ביצוע של אופטימיזציה רציפה.

שיווק תוכני, או בשמו המקצועי content marketing, מכיל תיאום בין שני עולמות – עולם הפרסום ועולם התוכן. על ידי בנייה של קמפיין תוכן מוצלח אנו מסוגלים לספק לגולשים רלוונטיים את התוכן הממוקד והרלוונטי ביותר עבורם. מרגע זה המשפך הוא מאד ברור- תנועה ממוקדת > תגובה > קריאה לפעולה > המרה.

השגת הצלחה בקמפיין (1)

  • יצירה של תוכן רלוונטי ועדכני עבור הגולש.
  • מיתוג
  • טירגוט מושכל ברשת
  • הגשה נכונה על פי מכשיר- דסקטופ, טאבלט ומובייל.
  • שימוש נכון ברימרקטינג

המלצות תוכן- שיווק תוכן איכותי ורלוונטי

היום יותר מתמיד חשובה דריסת הרגל בשוק המלצות התוכן. הבנה מעמיקה של השיטה מאפשרת לנצל את מלוא הפוטנציאל של האתר המארח, את כמות וסוג הגולשים בו ואת העדפותיהם, על מנת למשוך לאתר שלנו גולשים שמצאו את התוכן שלנו רלוונטי, מה שיגדיל את הסיכוי להמרה.

שתי השחקניות העיקריות בשוק זה הן אאוטבריין (Outbrain) וטאבולה (Taboola). מערכות אלה מסייעות לנו לשווק תכנים איכותיים ורלוונטיים לגולשים, דבר שמגדיל את פרק זמן השהייה בעמוד התוכן, וכן את כמות העמודים הנצפים באתר. כמו כן, המלצות תוכן מאפשרות לחזק איזכורים חיוביים של האתר, שנתפסים בידי הגולש כאובייקטיביים יותר, ולשמר את הפופולאריות של כתבות תדמית ויח"צ שכבר לא מקודמות ברמה האורגנית.

פרסום בטאבולה

אנו באפליד מתמחים בניהול קמפיינים ללקוחות במגוון רחב של תחומים על ידי בנייה של תוכנית תוכן אסטרטגית מותאמת עבור כל לקוח באופן אישי. אנו נעזרים בכלים המתקדמים ביותר כיום על מנת להביא את הקמפיין שלך לתיאום מושלם בין המטרות העסקיות- להצלחה.

חייגו 03-6121039 או מלאו את הטופס ונשמח לספר לכם עוד