איך לשווק את העסק באינטרנט וגם בכנסים ומפגשים עסקיים?

אם העסק שלכם לא משווק אונליין, אופליין או לפחות באחת השיטות הללו, דעו שאתם עושים משהו לא טוב והעסק שלכם לא יצליח לייצר אף פעם נוכחות ולהיות בולט מול המתחרים שלכם. אם יש עסק, יש צורך מתמיד לשווק אותו כל הזמן וכמה שיותר. השיווק יכול להיעשות על ידי שימוש במגוון כלים ואמצעים כמו למשל, שיווק וקידום ברשתות החברתיות, בניית אתר אינטרנט, בניית דף נחיתה, שימוש במוצרי פרסום, השתתפות במפגשים עסקיים וכנסים שונים ועוד.
במאמר זה, ננסה לתת דגשים לכל שיטת פרסום ונבחן את יעילותה. המשיכו בקריאת הכתוב ותוכלו לקבל טיפים שיעזרו לכם לשווק את המוצרים והשירותים שלכם בדרכים הנכונות.

שיווק ברשתות החברתיות

אחת הרשתות הפעילות והבולטות יותר, זאת שהצליחה מכולן היא כמובן רשת הפייסבוק. כולם נמצאים בפייסבוק – אנשים פרטיים, ארגונים, גופים ציבוריים ועסקים קטנים וגדולים. לא מספיק לפתוח רק פרופיל עם שם העסק, אלא מומלץ ורצוי גם לפתוח דף עסקי. בדף זה, תוכלו לשלוח עדכונים על מוצרים חדשים, שירותים שהתחלתם לתת וגם תוכלו לתת הנחות וקופונים, להיות בקשר אישי עם הלקוחות שלכם וכמובן תוכלו לנצל את הדף העסקי ולצור בו קישור ישירות לאתר האינטרנט שלכם. אליו יפנו לקוחות המעוניינים לקרוא קצת יותר עליכם ועל העסק.

שיווק עם אתר אינטרנט

לא מספיק לתחזק רק דף עסקי בפייסבוק, מומלץ גם לבנות אתר אינטרנט מרשים ואינטראקטיבי. על מנת שהאתר יתקדם בתוצאות החיפוש, יש לקדם אותו על ידי קידום אורגני וקידום ממומן. אם תעזרו בחברות המספקות את השירותים הללו, תוכלו עם הזמן להופיע בדף הראשון בגוגל. הופעה כזאת משמעותה כניסה של לקוחות פוטנציאליים שעשויים להפוך ללקוחות קבועים שלכם ולא סתם לקוחות, אלא לקוחות שבסופו של דבר ירכשו את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

שיווק עם מוצרי פרסום

כמו שהזכרנו בתחילת המאמר, מומלץ גם לא להזניח את השיווק של העסק באופליין. מה הכוונה? אל תתמקדו רק בשיווק באינטרנט, אלא נסו גם להתמקד בשיווק שהוא מחוץ לרשת האינטרנט. תוכלו לעשות זאת על ידי חלוקת פליירים, פרסום מודעה בעיתון מקומי, שימוש במוצרי פרסום כמו למשל, חולצות מודפסות, עטים, כובעים, גאדגטים שונים. את המוצרים הללו, תוכלו לחלק כמתנה בכנסים עסקיים וכמו כן, תוכלו לחלק אותם גם ללקוחות שלכם.

שורה תחתונה

אתם חייבים לדאוג לייצר נוכחות בכל אמצעי פרסום וכמה שיותר. זכרו תמיד שהמתחרים שלכם בודקים אתכם ואת פעילותיכם וסביר להניח שיעשו הכל כדי לעקוף אתכם. השקיעו בפרסום ותראו כיצד העסק שלכם מצליח להתרומם ולהצליח בגדול. עשו זאת בחוכמה ואם צריך היעזרו באנשי המקצוע המתאימים. אלו כבר ידעו איזו שיטות פרסום מתאימה לפרסום העסק שלכם, באיזו שיטה שווה להשקיע את התקציב ובאיזו שיטה שווה שלא להשקיע יותר מדי ובכלל הם ינתחו את כל התוצאות עבורכם. ברגע שכל המידע יהיה גלוי וברור לכם, אתם תדעו מה הכי עדיף עבורכם ובעיקר עבור פרסום העסק.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »