קידום אתרי ג'ומלה – כל מה שחשוב לדעת

אתרי גו'מלה מבוססים על מערכת של קוד פתוח לבנייה של אתרים. אותה מערכת מאפשרת למפתחי האתרים ומקדמי האתרים לוח מתקדם של בקרה הזמין גם בשפה העברית, באמצעותו ניתן לנהל תפריטים, משתמשים, תכנים ורכיבים אחרים. מאחר ומדובר על מערכת של קוד פתוח, מדובר על קהילה הולכת וגדלה של מפתחים מכל קצוות תבל המפתחים מגוון רחב של תוספים ותבניות – כך שניתן להקים אתרים ברמות שונות: החל מבלוגים, דרך עמודי תדמית ועד אתרי בית של עסקים מובילים.

כשמדברים בהקשר של קידום אורגני, אתרי הג'ומלה מסתמנים כפתרון האידיאלי ביותר דווקא לאתרים מורכבים יותר, כאלו המאופיינים במספר רב של עמודים, או אתרים הדורשים בעיצובים מורכבים ומיוחדים יותר. אתרי הג'ומלה מראש תוכנתו על מנת להיות נגישים יותר גם למתכנתים, אך גם למשתמשים רגילים המעוניינים לעשות שימוש באתרים. היתרון של ג'ומלה נעוץ אומנם גם בקלות ההתקנה במהירות רבה, אך גם הודות לאפשרות לקדם אתרים אלו בתנאים אידיאלים. בכל הקשור למלאכת קידום האתרים, הרי שחשוב לדעת כי כל אתר שנבנה בגו'מלה או בכל דרך אחרת, זקוק לקידום מאסיבי ומקצועי על מנת להיות חשוף ונגיש לקהל המשתמשים הרלוונטי ביותר.

אתרי ג'ומלה וקידום אתרים

אולי בעולם אוטופי, אתרי אינטרנט הינו נבחנים על פי החזות שלהם, מידת ההשקעה בהם ומספר התכנים בהם. נכון להיום מה שהופך אתר לנגיש וחשוף יותר הוא מידת הקידום שלו. המטרה של בתי העסק השונים הינה מטרה משותפת: להבטיח כי האתרים יהיו חשופים לכמה שיותר לקוחות ושהם יככבו בראש עמודי התוצאות במנועי החיפוש. לקידום אתרים מסוג זה כמה יתרונות בולטים שחשוב שגם אתם תכירו:

ראשית, הכתובות. אתרי הג'ומלה מעניקים את האפשרות ליצור כתובות ידידותיות המתאימות למנועי החיפוש, כאשר מדובר על התאמה לטובת הקידום. כמו כן, ג'ומלה בעלת יתרון גם בכל הקשור למבנה הנכון של האתר. מבנה נכון משפיע על קידום האתר, וג'ומלה מאפשרת לחלק את האתר בצורה הרמונית של קטגוריות ותתי קטגוריות שתורמים לשיפור מבנה האתר שלכם.

יתרון נוסף הוא יכולת השליטה במרכיבי האתר. אתרי ג'ומלה נהנים מפאנל שדרכו ישנה אפשרות לנהל את כל מרכיבי האתר. מקדם האתרים שיעבוד עבורכם לא יהיה זקוק לצד שלישי שיקח חלק בשינויים הנדרשים, אלא שהוא יכול לעשות את כל הנדרש לבד, מה שאומר שקידום האתר ינוע בצורה מהירה יותר וללא כל עיכובים מיותרים. ואם צריך לנקוב ביתרון האחרון ובמידה רבה זה החשוב ביותר, הרי שמדובר על אתרים שמקודמים בצורה נפלאה, ויחסית אף מהר.

קידום אתרי ג'ומלה חייב להיות מבוסס על ניסיון

מלאכה של קידום אתרים מבוססת על שליטה מלאה בכלים שונים, אסטרטגיות שיווקיות ואיתור צורך מדוייק שעורך המקדם אל מול הלקוח. ג'ומלה נחשבת למערכת פשוטה וידידותית, וזו הסיבה שהמון פעמים בעלי העסקים גם בונים את האתר שלהם בצורה עצמאית. בכל הקשור לקידום? יש להכיר את המערכת בצורה מושלמת על מנת להגיע לתוצאות קידום מושלמות. בעת שמוסיפים תוספים שאינם נחוצים, כתובות שגויות או כפילויות – הקידום יכול להיפגע, כך שהמלאכה בכללותה הולכת לשווא. חשוב לזכור כי לג'ומלה שפה ייחודית, כך שחשוב שמי שאמור לדבר אותה לטובת הקידום, ישלוט בה.

מקדם האתרים יקפיד על כל האלמנטים הנדרשים לטובת קידום אידיאלי. דגשים שכאלו כוללים בין היתר את כמות המילים בטקסט בדף, את מבנה האתר שיהיה בנוי בצורה היררכית – מה שישפיע על קלות הקריאה של גוגל את האתר, מבנה הכתובות שיכלול מילים המתארות אותו, תגי מטה לכל עמוד וכדומה.

השידוך בין מקדמי האתרים ובין ג'ומלה

לא מעט מקדמי אתרים מעידים כי הם אוהבים מאד את אתרי הג'ומלה, ויש לכך סיבה. משאלתו של כל מקדם אתרים היא להוציא אתכם, בעלי העסקים, נשכרים. הצלחת הקידום נמדדת על פי כבישת המטרות שהוגדרו, ואתרי ג'ומלה מעניקים שלל יתרונות שהופכים את מלאכת הקידום לפשוטה יותר. כידוע, דירוג אתרי האינטרנט במנועי החיפוש מבוסס על כמה פרמטרים שונים שבסופו של דבר מרכיבים ציון לאתר. האתרים עם הציונים הגבוהים ביותר הם אלו שמדורגים גבוה יותר. על פי גוגל, אין כל קשר בין סוג האתר ובין מיקומו בדירוג התוצאות במנוע החיפוש. מה שחשוב בעיקר הוא שהאתר יעמוד בדרישות שמאפשרות לגוגל לפענח אותו בקלות וכך גם לקטלוג אותו. אם כן, מדוע למרות זאת המקדמים אוהבים מאד לקדם את אתרי הג'ומלה?

מקדמי האתרים מביעים חיבה גדולה לאתרי הג'ומלה מאחר והם מבססים סביבה קלה יחסית לקידום אתר. חשוב תחילה להדגיש את התוכן. כידוע, לא אחת נאמר כי התוכן הוא המלך, וחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קידום האתר הינו כתיבת תכנים רלוונטים לעסק שלכם. לצערכם, אתרי הג'ומלה טרם מנוסים בכתיבה של תכנים, אך הם מבססים סביבה ידידותית ופשוטה להזנת תכנים, תוך שניתן לשלב אותם בתפריטים על פי היררכיה ברורה. ישנם אתרים שונים שהזנת תכנים בהם נתפסת כיותר מורכבת ופחות נגישה, מה שלא אחת משפיע גם על תדירות הזנתם וכך גם קידום האתר נפגע.

אלמנט חשוב נוסף הוא הניווט באתר. על פי מחקרים שונים, גם מבנה הניווט באתרים השונים משפיע באופן ישיר על מיקום האתרים בתוצאות החיפוש. אתרי הג'ומלה כבר תוארו ככאלו שהינם קלים וידידותיים מאד, והם אכן כאלו: אתרי הג'ומלה מאפשרים לשלוט בצורה אידיאלית ופשוטה על קטגוריות שונות, תוך שניתן לשדך להן עמודים רלוונטים. באחריות מקדם האתרים גם לדאוג להרמוניה בכל הקשור לניווט האתר – מה שמשפיע ככל הנראה באופן ישיר על טיב הקידום. זיכרו: קידום איכותי ויעיל מבוסס על מקדם אתרים מנוסה ומקצועי שמיומן בקידום אתרים מסוג זה.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »