מחקר מילים – הצעד הראשון בקידום אתר בגוגל

היום כבר כולם יודעים – אם אתה לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל, אתה לא קיים. כשהשימוש באינטרנט רק הולך וגובר, ובמקום לשאול אנשים אם הם מכירים מסעדה טובה באיזור תל אביב אתה פשוט מחפש בגוגל, מה הפלא שיותר ויותר אנשים חולמים על להגיע לראש רשימת תוצאות החיפוש של גוגל?

אז איך עושים את זה? כדי להגיע לראש מצעד התוצאות אתה צריך להתמחות שנים רבות בקידום אתרים. עם זאת, ישנם מספר כלים פשוטים שיוכלו לעזור לך בדרך למטרה, גם אם אתה רק “מקדם מתחיל”…
הכלי הראשון והבסיסי ביותר בעולם קידום אתרים בתוצאות החיפוש בגוגל הוא כלי מילות המפתח.

להיכרות עם כלי מילות המפתח (keyword planner) של גוגל לחצו כאן.

מחקר מילות מפתח

המדריך לבניית מחקר מילים

  1. מה המילה שלך?
    נסו למצוא את המילים הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלכם. המילים הטובות ביותר יהיו כאלו שיביאו את הגולשים להתעניין בשירות אותו אתם מציעים… להשלמת המשימה בהצלחה, תוכלו להשתמש בשירותים אינטרנטיים המיועדים במיוחד למטרה זאת. אלו כוללים תוכנות, אליהן תוכלו להזין את התחום שלכם ובהתאם לכך יוצעו לכם מילות המפתח הרלוונטיות.
  1. איזו רשימה ענקית!
    לאחר שקיבלתם את רשימת המילים של מילות המפתח הפוטנציאליות עבורכם, עליכם לבצע סינון ולהשאיר אך ורק את המילים שיקדמו את אתרכם. קיימת אופציה גם להשתמש באפשרויות הסינון שגוגל מציעים: לציין מילה אחת לדוגמה שתרצו שתופיע בכל הביטויים.
  1. מה זה כל המספרים האלה?
    רשימת המילים שקיבלתם מציינת בנוסף לביטויים אפשריים גם עמודת נפח חיפוש (מקומי/ גלובלי), ונפח תחרות. שני פרמטרים אלו הם קריטיים עבור קידום אתרכם. מילים בעלות נפח קטן מאוד של חיפוש לא יניבו תוצאות מספקות לפעולת הקידום מחד, ומאידך- מילים בעלות תחרות גבוהה יהיו מאוד קשות לקידום ללא עזרתו של מקדם אתרים מקצועי. לכן, מומלץ למצוא את הביטויים בעלי נפח חיפוש בינוני עד גבוה, ובעלי תחרות כמה שיותר נמוכה.
  1. מה עכשיו…?
    לאחר שצימצמתם את הרשימה, ובחרתם בין 5-10 מילים, זה הזמן לבנות את האסטרטגיה לקידום אתרכם על פי המבנה של האתר שברשותכם. לכל עמוד אותו אתם מייעדים לקידום תוצמד אחת ממילות המפתח שמצאתם. על העמוד המקודם להכיל את מילת המפתח ביחס של בין 2%-4% מהתוכן (עמוד המכיל 100 מילים לדוגמה, יכיל את מילת המפתח בין פעמיים לארבע פעמים). רצוי לשלב גם את מילת המפתח בכותרת של הדף, וכן בתיאור הדף.

לייעוץ, הכוונה, או כל עזרה בבניית מחקר מילים מקיף וכולל עבור האתר שלכם, אנחנו בחברת אפליד נשמח לעזור! התקשרו אלינו ל: 03-6121039ועשו את הצעד הראשון למענכם ולמען אתר האינטרנט שלכם.