חבילות אחסון אתרים – 3 דברים שחשוב לדעת על הסוגים השונים

עושה רושם שבימינו, כש”נכסים דיגיטליים” הפך למושג רווח, כל תחום אחסון האתרים הפך למשהו משני, כשהוא נדחק הצידה לטובת נושאים בוערים יותר כמו SEO, אחוזי המרה, PPC וכד’. אבל, באופן פרדוקסלי, אם ישנו קריטריון בסיסי ביותר שהופך את האתר לנוח לגולש (ולמנוע החיפוש של גוגל) ולכן, גם מקדם אותו בתוצאות החיפוש, היא מהירות עליית האתר. ומהירות זו, נסמכת במידה רבה על השרת עליו יושב האתר ולכל מה שנלווה אליו. אז נניח לרגע את הניתוחים המתקדמים בצד, ונשוב אל שרתים, לאחסון האתרים ולכל מה שחשוב באמת, הבסיס להכל – אחסון האתרים, החבילות וספקיות השירות. הנה שלושה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת:

אחסון אתרים

התרחקו מחברות המציעות לכם אחסון אתרים חינמי!

לפני שנים, כאשר תחום אחסון אתרים היה בחיתוליו, כשלא לכל אדם היה לפחות אתר אחד ובזמנים שרכישת חבילת אחסון הצריכה מאתנו תשלום של הון לא קטן, אחסון אתרים חינמי היה להיט. שרתים הציעו שטחי אחסון חינמיים תמורה לבאנרים, פרסומות ושאר מוצרים קידומיים. נכון, אז, זה השתלם (אולי), אבל כיום, כאשר מחירי חבילות אחסון האתרים השונות נמוך למדי, מי צריך להיות תלוי בספקי אחסון חינמיים? אתם משלמים, זוכים לתמירה ושירות, כמו שצריך. לכן, במיוחד כאשר מדובר באתר עסקי, וותרו על ההצעה ה”מפתה” ורכשו חבילת אחסון בתשלום. ככה אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים!

קחו UpLift לצרכים שלכם

כאשר מתכננים הקמת אתר, תמיד ישנם דברים שפורחים מהזיכרון, או רעיונות שצצים בהמשך הדרך, בזמן שהאתר שלכם כבר פועל. אל תתקבעו על צרכי המינימום שלכם, אלא העדיפו שרתי אחסון מהירים יותר ממה שאתם חושבים שאתם צריכים, שטח אחסון גדול יותר וכד’. עם הזמן, כאשר האתר שלכם יתגבש, תוכלו לזהות את הצרכים המדויקים שלכם, אבל עד אז – הכלל הוא – תמיד עדיף יותר מאשר פחות. כמובן, רצוי להיות הגיוניים ולא להתפרע בהערכה כלפי מעלה, אבל UpLift של 15% נחשב להגיוני לחלוטין בבחירת חבילת האחסון המתאימה.

בחרו את ספקית אחסון האתרים שלכם בקפידה

במיוחד באתר ראשון, אבל גם באתרים הבאים, התמיכה היא אחד הקריטריונים המכריעים שייעצבו את החוויה שלכם כבעליו וכמפעיליו של אתר. ספקית שירות שמצויה בקצה השני של העולם, עם שעות עבודה הפוכות לאלה שלכם, או, אפילו ספקית שדווקא כן ממוקמת בישראל, אבל זמני התגובה שלה הם איטיים, הטלפון תפוס תמיד, היא לא עונה למיילים, וכשהיא עונה – המענה שלה איננו מקצועי ושולח אתכם לחפש תשובות בעצמכם ברשת, עלולות להוציא לכם את הרוח מהמפרשים ולגרום לכך שהתדמית העסקית אותה אתם מנסים לבנות באמצעות האתר שלכם, לא תצליח להמריא כלפי מעלה. אחרי הכל, איזה גולש ייהנה לגלוש באתר מקרטע? ולמה שהוא ירצה לחזור אליו שוב?