מה צריך לדעת לפני שבונים אתר סלולרי?

אתר סלולרי הוא חלק משמעותי מארגז הכלים של עסק מודרני. האתר מתאים עבור העברת מידע, הנעה לפעולה, מכירת מוצרים והצעות שירות. האתר מאפשר לעסק לתקשר עם לקוחות קיימים ולהגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים.

בניית אתר למובייל או התאמת האתר למובייל

אתר עבור המובייל הוא השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. השקעה כזו חיונית עבור העסק ואי אפשר לוותר עליה. מבחינה סטטיסטית, כמות האתרים הסלולריים גדלה מדי שנה במאות אחוזים ונהנית מעלייה מקבילה במספר הטלפונים החכמים. אך יחד עם זאת, השאלה העיקרית לגבי בניית אתר היא עדיין כיצד עושים זאת בצורה נכונה שמתאימה לסלולר. קיימות שלוש אפשרויות כיום:

  • בניית אתר אינטרנט מותאם לניידים – אתר רספונסיבי
  • התאמת אתר קיים לניידים
  • בניית אתר מובייל ייעודי ומצומצם
  • בניית אתר מובייל

הגדרת צרכים ותקציב

יש הרבה דברים שצריך לדעת לפני שבונים אתר סלולארי ולכן חשוב לפנות אל אנשי מקצוע. בשלב הראשון אפשר להתחיל עם היסודות, ולהבין את המטרה של האתר עבור הצרכן. זהו אתר בעל מאפיינים ייחודיים וצורת פעולה יוצאת דופן. אתר למכשיר נייד אינו דומה לאתר אינטרנט רגיל בהיבט של עיצוב, ממשק וטכנולוגיה. האתר צריך לענות על שורה ארוכה של צרכים ומטרות המוגדרים על ידי בעלי העסק. רק לאחר הגדרות מן הסוג הזה ניתן להתחיל פרויקטים מורכבים של בניית אתר בכל סדר גודל.

עוד דבר שצריך לדעת לפני שבונים אתר למכשירים ניידים הוא הקשר בין התקציב לאיכות המוצר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אתר אינטרנט לא חייב לעלות הון תועפות או לפרוץ את מסגרת התקציב של העסק. כיום יש מספיק תוכנות ופרויקטים המאפשרים פיתוח של אתר יעיל ברמה גבוהה, תוך שמירה על תקציב המתאים לאופי העסק והיקפו.

התאמת האתר לקהל היעד

כשניגשים לבנות אתר מכל סוג כדאי מאוד להכיר את קהל היעד. יש אתרים המתמחים בהענקת אינפורמציה בלבד, לעומת אחרים שמטרתם הנעה לפעולה או השלמת חווית הרכישה של הלקוח. אפיון של קהל היעד חיוני להצלחת האתר והבלטתו מול המתחרים. צריך לזכור כי יש כמות גדולה של אתרי אינטרנט למכשירים ניידים, ולכל אחד מהם אופי אחר. רק בעזרת אתר המותאם לאופי קהל היעד ניתן להשיג את תשומת הלב הרצויה.

בניית אתר סלולרי מותאם לגלישה ממכשירים ניידים. בניגוד לאפליקציה המותקנת על המכשיר ומאפשרת פונקציות מסוימות, האתר אמור להיות זמין לגלישה מהירה ונוחה. על האתר להתאים לכל סוגי המכשירים ומערכות ההפעלה. לא מומלץ לבנות אתר עבור מערכות אייפון או אנדרואיד בלבד. אי אפשר לדעת מה יוליד יום ואיזו טכנולוגיה תוביל את המכשירים הניידים של המחר, לכן כדאי לדעת כיצד להתאים את האתר הקיים או העתידי אל מערכות הפעלה ורסטיליות.

טיפים והמלצות עבור בניית אתר

לסיכום, לפני שבונים אתר אינטרנט צריך לדעת פרטים על מטרות העסק, התקציב וקהל היעד. במובן הטכני מומלץ מאוד להכיר מונחים בולטים ולהבין את ההבדלים ביניהם. יש להנגיש את התכנים החשובים ולהפריד בין עיקר לטפל. כדאי לדעת כיצד להשתמש בשפה העיצובית, לשמור על ניקיון אסתטי ולנצל את שטח המסך המצומצם בצורה אופטימאלית. עוד חשוב לתכנן שירותים סלולריים לצורך הגדלת לקוחות חוזרים ולשמור על גרף שיפור לאורך זמן. הביצועים של אתר האינטרנט תלויים לא מעט בהכנות ובבדיקות שתבצעו ולכן אסור להתפשר עליהן.

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »