איך לשפר המרה באתר סחר?

באתר הסחר שלך יש מבקרים רבים וגם קניות לא מעטות, אבל תמיד אפשר לשפר את המצב.

איך אפשר להגדיל את המכירות?

כשמדברים על הגדלת מכירות באינטרנט, מדברים לרוב על שיפור המרה של מבקרים קיימים. אבל “המרה” הוא מונח כללי. השאלה היא, מהי המרה טובה עבור האתר שלך? יש אתרים שעבורם המרה מוצלחת היא איסוף לידים, או הרשמה לרשימת דיוור או למועדון חברים. יש אתרים שמטרתם היא רק להגדיל את מספר הצפיות או להקטין את שיעור הנטישה – ולעומתם יש אתרים שמצפים להגדלה משמעותית של סל הקניות, או ליצירת סלי קניות חדשים של משתמשים שלא קנו קודם.

באתרי מסחר או בחנויות מקוונות, המטרה שלנו תהיה שלקוחות רבים ככל הניתן ישלימו רכישה, ושסכום הרכישה יהיה גבוה ככל הניתן. זוהי המרה לא פשוטה (על הלקוח להוציא כסף!), אך זו גם המרה איכותית ביותר, וקל מאד למדוד את הערך שהיא מוסיפה.

המרה כזו ניתן לשפר בכמה דרכים:

  • אפשר להציע ללקוח מוצרים משלימים למוצר שרכשו. זו שיטה פשוטה ויעילה מאד להגדלת הסל הן בכסף והן במספר המוצרים. לרוב ההיענות לה חיובית ביותר – איזה לקוח לא ישמח שמציעים לו, לדוגמה, סוללה רזרבית וכיסוי המתאימים לטלפון הסלולרי החדש שהזמין, או שרשרת שתתאים לשמלה החדשה?
הצעת מוצר משלים לשיפור המרה

מוצרים משלימים מוצעים ללקוח לאחר שמישהו מוסיף לסל מכשיר one plus

  • כאשר הלקוח נכנס לעגלת הקניות שלו – סימן ברור שהשיטוט בחנות מגיע לסיומו מבחינתו ורגע התשלום והעזיבה מתקרב – אפשר להקפיץ לו פופ-אפ המציע הטבה ללקוחות הרוכשים בסכום גבוה מהסכום הנוכחי בעגלה. נציע לו הטבות כגון משלוח חינם או מתנה שתתווסף להזמנה. כדאי לצרף גם כפתור שמפנה אותו לעמוד הרצוי, כדי שהרכישה תגיע לסכום המזכה בהטבה וכך להקל עליו את התהליך של הגדלת סל הקניות. קמפיינים מסוג זה מביאים אחוזי המרה של כ-20%-30%, ומגדילים מאד את ההכנסות ממכירות.

הנה דוגמא לסליידר עדין שמציע להגדיל את סכום הקניה על מנת לקבל מתנה שווה. לא תקחו?

הצעת מתנה בקניה מעל סכום מסוים

סליידר באתר דראגסטור המציע ערכת טיפוח במתנה בקנייה מעל סכום מסוים לרוכשים מוצרים של וישי

והנה דוגמא לקופון הנחה, בתנאי שקונים מעל סכום מסוים:

קופון הנחה בעת הגדלת סל הקניות לצורך שיפור המרה

הצעת קופון הנחה לקונים מעל סכום מסוים

  • רוכשים מסוימים נוטשים את העגלה במהלך הקניה. כאן השאלה היא – מדוע זה קורה? מה החסמים? האם הבעיה היא ברכישה ספונטנית והם מעדיפים לחשוב על זה? או אולי הם חוששים מאבטחה לא מספקת, או מהעדר אפשרות להתחרט ולבטל את הקניה? עבור הנוטשים, אפשר להעלות קמפיין המטפל בהתנגדויות אופייניות – מבטיח שהאתר מאובטח היטב, או שניתן לקבל החזר, ניתן להעלות גם קמפיין המציע לסגור את העסקה טלפונית במקום לרכוש באתר, או קמפיין עבור משלוח חינם וכן הלאה. קמפיינים כאלה יעילים מאד בשימור לקוחות שעמדו לוותר על הרכישה באתר.
פופאפ לעומדים לנטוש עגלת קניות

לא מאבדים שום לקוח! הצעה לסיוע בהשלמת תהליך הקנייה באתר היפ היפ ברכישת קישוטים לעוגות

איך זה עובד?

השימוש בקמפיינים שונים על גבי האתר, המזהים את התנהגות הגולשים באתר, ומציפים את התכנים המתאימים בתזמון הנכון באופן אוטומטי לגמרי, משיגים שיפור משמעותי של ההמרה, והגדלה משמעותית של ההכנסות. אם אתה לא בטוח מה הקמפיין הכי טוב עבורך, תמיד אפשר להתייעץ עם מומחה המרה שיוכל לבחון את הצרכים והאפשרויות שלך ולהתאים לך את הקמפיינים שישיגו את התוצאות הטובות ביותר באתר שלך. בהשקעה קטנה אפשר גם לשפר את חווית המשתמש וגם להגדיל מאד את המכירות.

קיימות בשוק מגוון חברות שנותנות שירותים בסגנון זה, בטווחי מחירים שונים. אנחנו באפליד בחרנו לעבוד עם חברת זום אנליטיקס, המציעה ממשק פשוט ונוח לתפעול, שירות לקוחות יוצא דופן וחתירה מתמדת לפתרון מהיר ומספק לכל בעיה.