כיצד לבנות אתר אינטרנט ממותג?

כיום, כל חברה ועסק מעוניינים להציג את עצמם בצורה המוצלחת ביותר. דבר זה נעשה על ידי פעולות שיווק ויחצנות שונות וכן על ידי מיתוג החברה בצורה חכמה.

כיוון שכולנו מודעים לעובדה כי האינטרנט כיום הוא הכלי השיווקי החזק ביותר, כל חברה בוחרת לשכור את שירותיה של חברת בניית אתרי אינטרנט שתקים עבורה אתר אינטרנט מרשים שיסקרן וירשים את הגולשים ויהפוך קונים פוטנציאלים אלו ללקוחות החברה. דבר זה יעשה על ידי בניית אתר ממותג.

חיוניות הכנה מקדימה

הצעד הראשון של הקמת אתר אינטרנט ממותג הוא אפיון נכון של האתר אותו מעוניינים לבנות.

  • המבקרים הגולשים – אפיון זה יכלול הגדרה מדויקת של קהל היעד של האתר. כלומר, מי הם האנשים אשר יהיו מעוניינים לבקר באתר, מדוע הם יבחרו לגלוש דווקא באתר שלכם, כיצד הם יוכלו למצוא את האתר שלכם בצורה הקלה והזמינה ביותר ברחבי האינטרנט, מהו המידע בו הם מעוניינים בכניסה אל האתר שלכם ועוד.בניית אתר אינטרנט ממותג
  • המתחרים שלכם – על מנת למתג את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר הכרחי להכיר את המתחרים שלכם ומה הם מציעים באתרי האינטרנט שלהם. חשוב לעשות רשימה של המתחרים שלכם, להיכנס לאתר האינטרנט של כל מתחרה וללמוד אותו. שימו לב לעיצוב שלו, לאינפורמציה הניתנת בו, ממשק המשתמש שלו, האם הוא מלא באינפורמציה או שמא מדובר באתר שיווקי בו משולבים משפטי קופירייטינג והפנייה לטופס שליחת פרטים או האם מדובר באתר אינפורמטיבי המספק לגולשים את כל שהם צריכים באתר עצמו וכל שייוותר להם לעשות הוא לבחור את המוצר או השירות בו הם מעוניינים ולרכוש אותו.
  • חידושי הענף – חשוב לברר מה הם החידושים המופיעים באתרי אינטרנט העוסקים באותו תחום מכירתי של האתר שלכם. (סרטונים מיוחדים, אנימציות, סל קניות אטרקטיבי ועוד).

מיתוג של אתר האינטרנט שלכם

  • לוגו וסלוגן – חשוב לשלב לוגו של החברה או המוצר או סלוגן (משפט קופי שמקושר למוצר או לשירות שניתנים על ידי החברה). חשוב לקחת בחשבון כי הלוגו והסלוגן אשר יופיעו באתר האינטרנט שלכם ימתגו את המוצר או את השירות של החברה שלכם ולכן חשוב מאוד לדאוג לכך שהלוגו והסלוגן שלכם יבדל אתכם מהמתחרים שלכם, שייצגו את החברה שלכם כעסק אמין, שהגולשים יזכרו את הלוגו והסלוגן וכמובן שהם יזדהו איתו, ירצו להיות חלק מהחברה וינקטו בפעולת פנייה אל החברה או רכישה של השירות או המוצר.
  • המראה הכולל של האתר – הצבעים של האתר, מסגרת העיצוב שלו, הפונטים שבו תבחרו להשתמש בו, התמונות והמידע הם אלו שימתגו את החברה או המוצרים שלכם בעיני הלקוח ולכן חשוב מאוד לבצע את האפיון המוקדם בצורה מדויקת ולהגיע להחלטות הטובות ביותר.
  • המסר של החברה/המוצר/ השירות – חייב להופיע באתר בצורה ברורה ואטרקטיבית. מסר זה חייב לחזור ולהופיע בכל אפיקי השיווק ויחסי הציבור של החברה.

לסיכום, אתר אינטרנט חייב למתג את החברה שלכם, את המוצר אותו אתם משווקים או את השירותים אותם אתם מציעים לצרכנים. כאן חשוב מאוד להקדיש מחשבה רבה לשם המותג, למסר אותו הוא מעביר, לויזואליות שלו, לתכנים המציגים את יתרונותיו וכמובן לחשוב על אתר אינטרנט שיבטיח לגולש את המוצר או השירות בצורה האטרקטיבית והאמינה ביותר. תוכלו להיעזר בחברת קידום אתרים על מנת "להפיץ את הבשורה"- לחזק את המותג, לפרסמו ולהעלות את המודעות אליו ברחבי הרשת.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »