טיפים לבניית אתר

הטיפים שלנו לבניית אתר ידידותי לגולש

1. תכנון נכון של מבנה האתר ומיקוד לקהל יעד

נסו להגדיר לעצמכם מראש את מטרות האתר,מדוע אתם בונים אתר חדש?  מה היעדים שאליהם אתם מכוונים, למי מיועד האתר וכיצד תביאו גולש המתעניין בשירות ליצור אתכם קשר ראשוני. כל אלה חשובים מאוד עוד בתחילת התהליך. לפני שפניתם לחברת בניית אתרים,לפני שסגרתם עם מעצב.תכנון נכון של האתר יחסוך לכם עלויות מיותרות בהמשך.

2. בחרו בקפידה את אנשי המקצוע שיובילו אתכם  בבנייה וקידום האתר

קיימות חברות רבות שיבנו עבורכם את האתר שלכם.נסו לקבל הצעות מחיר מכה בעלי מקצוע ולהיעזר באיש מקצוע או לפחות אדם שמבין קצת בתחום בניית אתרים. בנוסף,כדאי לשלב בתהליך בניית האתר מקדם אתרים מקצועי שיתן את ההנחיות המתאימות להתאמת האתר לקידום . ישנם לא מעט אתרים שפשוט "זרוקים" בעמוד 5 בגוגל רק בגלל שלא הותאמו במבנם לקידום בגוגל. המלצתנו: בדקו טוב את השוק ביסודיות לפני שמחליטים איזו חברת טכנולוגיה מתאימה לצרכים שלכם.

בניית אתר אינטרנט

3. השאירו את השליטה בידיים שלכם

אם אתם משלמים לחברת בנייה שתבנה לכם אתר, תדאגו שיש לכם את האפשרות לעצמאות מלאה בהעלאת תכנים חדשים לאתר. אתם לא רוצים להסתבך עם חברת בנייה שלא תאפשר לכם ביצוע שינויים בתוכן ותגבה מכם כסף עבור כל שעת עבודה. תחסכו את זה מעצמכם.. הימנעו מבניית אתר המבוסס על קוד סגור! במקרה ותרצו לאחסן את האתר במקום אחר או להחליף מערכת ניהול, סביר להניח שתתקלו בבעיות התנתקות מחברת הבנייה.

4. השקיעו בתוכן איכותי 

תוכן מעניין ומושקע הכרחי על מנת לשכנע את הגולשים שהאתר אליו נכנסו אמין ומאחוריו עומדת חברת בניית אתרים מקצועית.איכות התוכן משפיעה על החלטת הגולש אם לפנות אל העסק או לחפש אתר אחר.איכות תוכן הוא גם המרכיב החשוב ביותר בפעילות קידום האתר ומשפיע על מדדים חשובים כמו אחוז נטישה. בסופו של דבר, זמן השהייה של הגולש ישמש כמדד לרלוונטיות האתר לחיפוש הגולש ובסופו של דבר ישפיע על דירוג האתר בגוגל.

5. תשוויצו קצת, מה יש? 

הציגו את לקוחותיכם, פרויקטים שביצעתם, המלצות  והציעו כמה שיותר דרכי התקשרות כמו טלפון נייח, טלפון נייד, ודוא"ל.כל אלו יעניקו  לגולשים תחושה שמאחורי האתר יש צוות מקצועי שיבצע עבורם בפועל את השירותים שהוא מציע בצורה הטובה ביותר.

6. רוצים שגם יכנסו לאתר שלכם? 

השקיעו בקידום וחשיפת האתר ברשת. אם לא תופיעו במנועי החיפוש – כאילו לא עשיתם דבר. המתחרים שלכם מודעים לכך ופועלים לטובת קידום האתר במנועי החיפוש.ככל שתקדימו להתחיל בתהליך הקידום והפרסום ברשת כך תזכו לראות גדילה משמעותית בכניסות גולשים לאתר מדי חודש, כניסות שיתורגמו לפניות והגדלת מחזור העסק.

חשוב להשקיע בבנית אתר מקצועי, על מנת להפיק ממנו את המירב, ולא סתם לזרוק זמן וכסף. אפליד מציעה ללקוחותיה ליווי ויעוץ בבניית אתר חדש, על מנת שתוכלו למקסם את הרווחים שלכם מהאתר ולהתחיל לראות תוצאות כבר מהרגע הראשון.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »