13 דרכים להגדלת תנועה לאתר האינטרנט

ישנן המון דרכים יצירתיות להגדלת התנועה באתר שלך. העיקרית והאפקטיביות ביותר היא התוכן שיש באתר שלכם ובמאמר זה ניתן כמה טיפים איך לכתוב תכנים טובים לאתר ולא פחות חשוב מה לעשות איתם אח"כ כדי לעודד תנועת גולשים מהרשת לתוכן שלכם באתר. יצירת תוכן איכותי ומקורי לקהל היעד שלכם באתר, בוודאות תיצור עלייה טבעית בתנועה.

איך עוזרים לתוכן באתר להיחשף לכמה שיותר גולשים?  

  1. יצירת כותרות אטרקטיביות. כותרות הן הדבר הראשון שהגולשים שלכם רואים. הכותרות בתוכן צריכות לקפוץ לעין של הקורא ולמשוך את תשומת הלב שלו מיד. קחו בחשבון שהגולש הממוצע מחליט ב-5 השניות הראשונות אם להישאר באתר או לצאת ולחפש את המידע במקום אחר. בנוסף, במידה וישתפו את התוכן שלכם ברשתות חברתיות, כותרת טובה תגדיל באופן דרמטי את החשיפה של המאמר ברשת.
  1. חשבו מה מעניין את הגולשים שלכם – עליכם לכתוב מאמרים עשירים בתוכן, הן מבחינת כמות מילים והן מבחינת הערך המוסף שהם נותנים לגולש. מאמרים איכותיים יקבלו דירוגים טובים יותר בתוצאות חיפוש. ודאו שהמאמרים עונים על הצרכים של הקוראים שלכם, ושהם יכולים למצוא את כל המידע שהם צריכים במקום אחד. זהו האמצעי היעיל ביותר להגדלת תנועה לאתר אינטרנט.
  1. כתובת נישה – אתרים שנחשבים לטובים התחילו בפניה לנישה או לקהל מסוימים ולאחר מכן הפכו למומחים בתחומם. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה  משאב אחד שהקוראים שלכם תמיד ילכו אליו ראשון תתחילו לבסס אותו כמקור סמכותי ואיכותי לקבל מידע בנישה הספציפית שבחרתם.יצירת סטטוס שאנשים ירצו לשתף - אפליד
  1. שיתוף ברשתות חברתיות – יצירת תוכן שיתופי שכולם ירצו לשתף לחבריהם! בעולם של מדיה חברתית, תוכן הוא המלך. התוכן שלכם צריך להיות אטקרקטיבי לשיתוף, כך שהקוראים שלכם יפיצו את התוכן עבורכם. זהו שילוב של כותרת טובה ותמונה או וידאו מעניינים. חשבו מה מניע אותכם לשתף תוכן בפייסבוק לדוגמה. קחו יום-יומיים, בחנו ושימו לב מה מהפרסומים שאתם רואים בfeed גורם לכם לרצות לשתף. אפשר ללמוד הרבה מזה על סוגי התכנים שכדאי להעלות עם הסיכוי הגבוה ביותר לשיתוף בפייסבוק, טוויטר, ורשתות אחרות.
  2. תיוג ושימוש במילות מפתח – תייגו ותארו את המאמרים שלכם כראוי. התגיות, התיאור, ונתוני המטא של המאמר שלכם ישפיעו על אופן שהוא מופיע בחיפושים. זה גם עוזר לאנשים למצוא את המאמרים שהם צריכים. יש לוודא לעיתים קרובות שאתר האינטרנט שלכם מתפקד באופן מלא, לוודא שהתגיות שלכם נמצאות במקום ושאין קישורים שבורים באתר. יש  לשלוח קובץ מפת אתר לגוגל כדי לזרז את סריקת התוכן שלכם וכמה שיותר דפים מאתר האינטרנט שלכם כדי שיופיע במנועי החיפוש של גוגל. השתמשו במילות מפתח ביעילות ע"י אופטימיזציה למנועי חיפוש. זה יעזור לאנשים למצוא את האתר שלכם כאשר הם מחפשים באינטרנט. חשבו ובדקו באמצעות כלי מילות מפתח של גוגל, מהן מילות המפתח שקהל היעד שלכם עשוי לחפש בניסיון למצוא שירות או מוצר שאתם מספקים.
  1. בניית קישורים טובים המפנים לאתרכם – בניית קישורים היא חשובה מאוד עבור אתרי אינטרנט. מדובר בתהליך של יצירת קישורים שמפנים לדף שלכם מדפים אחרים. זה יקרה באופן טבעי בעת יצירת תוכן איכותי, אבל יש כמה דברים שאתם יכול לעשות כדי לעזור לבנות קישורים בעצמכם:
  • קשרי מסחר עם אתרים אחרים שקשורים באופן הדוק לנושא של האתר שלכם יכולים להביא ליותר תנועה באתר. אלה הם קישורים דו-כיווניים, כי אתה חייב לספק קישור אליהם. שימו לב שאתם מקשרים רק לאתרים שהם רלוונטיים לנושא ויכולים באמת להביא תנועת גולשים ממוקדת לאתרכם, כיוון שקישור לאתרים באיכות נמוכה יכול לאיים על האמינות שלכם.
  • קישור בבלוגים ופורומים בנושא. מצאו את הקהילות המתייחסות לנישה שלכם וצרו פרופיל משתמש. הזנת מידע על האתר שלכם, השתתפות בדיונים, מענה לשאלות שעולות בדיונים מתוך ניסיונכם בתחום – כל אלו ימשכו אנשים לאתר שלכם דרך קישורי הפרופיל שלכם.
  • ליצור קשר עם חברות המתייחסות לנישה שלכם. ניתן לקיים שיתופי פעולה עם חברות אחרות בכתיבת תוכן לבלוג באתר שלהם בתמורה לקישור קרדיט מהמאמר שכתבתם לאתרכם.
  • הגדירו את עדכון RSS. הזנת RSS מאפשרת למאמרים שלכם להיות מקושרים בקלות ממגוון רחב של מקומות אחרים. הגשת RSS feed שלכם למדריכים יכולה באמת לתת לקישורים שלך בוסט.

עיינו במדריך זה לקבלת פרטים נוספים על בניית קישורים לאתר.

  1. קישור לכתבות נוספות – בכל כתיבת תוכן חדש יש לקשר לכתבות ישנות יותר באתר, במידה והן רלוונטיות לנושא המאמר החדש. זה יעזור למשתמשים חדשים למצוא מאמרים מעניינים שקשורים למידע שהם מחפשים. בנוסף, בדרך זו תוכלו לשמור על אנשים באתר למשך זמן ארוך יותר.
  2. מבנה הקישורים באתר – ארגנו את התוכן שלכם לקטגוריות. אתר מאורגן היטב הוא הרבה יותר שימושי ונגיש לקוראים, ויוביל לחווית גלישה טובה יותר, וחזרתו של הגולש לאתרכם פעם נוספות בהמשך. הטבות לגולשים

9.  הטבות לגולשים שלכם – תנו מתנות והטבות לגולשים שהתעניינו ושיתפו את התוכן שלכם. מי לא אוהב מתנה חינם ?! מתנות מקוונות הן דבר שבשגרה והן משאירות את המבקר עם טעם של עוד. כך תהיו בטוחים שהוא עוד יחזור לבקר באתר פעם נוספת!

10. אינטרקציה עם הגולשים והנעה לפעולה – בקשו מהקוראים שלכם להיות מעורבים, עודדו אותם לשאול שאלה, גרום להם להשאיר לכם פנייה בידיעה שהם יקבלו משהו בחזרה. שילוב אינטראקציה עם הגולשים שקוראים את התוכן שלכם יעודד פניות מלקוחות פוטנציאליים ושיתוף של התוכן שלכם ע"י אותם קוראים עם קהל נוסף ברשתות חברתיות. הגיבו חזרה לתגובות טובות על המאמרים שלכם, והשתמשו במרחב התגובה על מנת לשאול שאלות נוספות שיעודדו תקשורת נוספת עם הגולש. זה לוקח רק כמה דקות בכל יום להגיב, וזה יעשה פלאים לקהילת האתר שלכם.

11. ניהול פורום – פורום הינו מקום מצוין בו הקהילה של אתרכם תוכל לדון בכל דבר ויוצר תחושת שייכות אצל הקהילה שלכם. פורומים פעילים הם גם דרך מצוינת להפוך לגלוי יותר בחיפושים.

  • יש לקחת בחשבון שככל שהאתר שלכם יגדל, ייתכן שתצטרכו למנות מנהל לפורום שלכם. עם קהילה גדולה מגיעה גם תקשורת שלילית שיכולה להיות לה גם השפעה רעה על התנועה לאתרכם. הקפידו על מדיניות ניהול ומתינות טובה, כדי להמנע מכך.

12. תנועה ממומנת לאתר – אם יש לכם מעט תקציב לפרסם , מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, יספקו לכם גולשים שמתעניינים במוצר או השירות שלכם, ושליטה מלאה על תקציב הפרסום. הפרסום הממומן בגוגל הפך להיות כל כך אפקטיבי בשנים האחרונות שלהרבה מהעסקים הקטנים-בינוניים, הוא מהווה 80% מההכנסות מאתר האינטרנט.

13. רשתות חברתיות – פרסום ברשתות חברתיות כדי להרחיב את החשיפה למותג. הרשתות החברתיות הן בעלות חשיבות עצומה, מכיוון שכיום פשוט כולם שם!

  • פייסבוק מאפשרת לכם לנהל דף עסקי ולעסוק בשיווק המוצר שלכם דרכו. דף זה מאפשר לכם לשתף מאמרים חדשים עם האוהדים שלכם בפייסבוק. דאגו להזמין חברים ולבקש מהם לשתף את הדף שלכם לקהל רחב ככל שאפשר, עדכנו פוסטים ותוכן מעניין בדף באופן קבוע. ככל שהתוכן שתפרסם יהיה מעניין יותר, הוא יקבל חשיפה גבוהה יותר בדמות לייקים, שיתופים ותגובות.
  • פרסמו מאמרים חדשים בטוויטר. צרו חשבון טוויטר, ופרסמו את הכותרת והקישור לכל מאמר חדש שתפרסמו באתר. פלאגינים רבים בכל בלוג כמעט או מערכת ניהול תוכן מאפשרים לעשות את זה באופן אוטומטי. ודאו שיש לכם קישור לחשבון ה Twitter שלכם באתר.
  • בנו פרופיל בGMB – Google My Business . כמו האחרים, גם כאן יש לכם אפשרות לפרסום התוכן שלכם בקלות.
  • הצמידו את התמונות מתוך המאמרים שלכם בPinterest . Pinterest הוא אתר שיתוף חברתי המתמקד בתמונות. ודאו שאתם מעלים תמונות טובות וברורות.נעיצת התמונות שלכם בפינטרסט
  • יצירת ערוץ YouTube וקישור הערוץ לאתר שלכם. העלו קטעי וידאו לערוץ ה YouTube ושלחו את הצופים לבלוג שלכם לקבלת פרטים נוספים, או הטמיעו קטעי וידאו במאמרים באתר עצמו.

לסיכום, ישנן מגוון דרכים להגדיל את התנועה לאתר, והעבודה לעולם לא תיגמר. אבל אם תשקיעו זמן ומחשבה, תוכלו להנות מפירות עבודתכם.

רוצים שאנחנו נעשה את זה בשבילכם? פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע בשמחה ושירותיות

** המאמר נכתב בהשראת פרסום זה באתר http://www.wikihow.com/Increase-Website-Traffic

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »